sâmbătă, 20 decembrie 2008

ziua mea

Astazi este ziua mea!!!

Sunt foarte fericita, chiar daca cifra din buletin imi aduce aminte ca timpul trece prea repede....
Tuturor celor care astazi sarbatoresc ceva (taierea lui Ghita, curatenia de Craciun, spalatul geamurilor etc.) le urez numai lucruri bune in viata.
Celor care sunt deprimati, c-asa am auzit la televizor, cica creste numarul oameniolor deprimati in ajun de sarbatori, le spun doar atat: bagati-va mintile in cap ! Viata e totusi frumoasa, chiar daca e plina de necazuri si merita sa ne straduim sa o facem cat putem noi mai frumoasa pentru noi si cei din jur. Lasati gandurile negre, plimbati-va, jucati-va, bucurati-va ca inca sunteti in picioare sau pe picioare si, mergeti inainte ! Va pup pe toti si-mi urez "La multi ani!".

2 comentarii: