joi, 5 martie 2009

si anul asta....vine primavara!

VINE!
Si anul asta vine primavara! Incet, greu, soptit, dar se simte in aer mirosul de primavara! Am asteptat-o si am dorit-o si vad ca nu ma pacaleste si VINE. Mi-e dor de flori, de verdeata, de mirosuri proaspete si noi. Ce pacat ca doar atat se schimba in bine in orasul asta.....
Mi l-am dorit pe Oprescu primar. Si ce daca! Basescu presedinte-blah!Nici macar nu are o atitudine masculina de dictator. Seamana din ce in ce mult cu Leana-academiciana. Le stie el pe toate! S-a apucat sa-nvete judecatorii cand sa dea mandate de arestare (cat de des se poate dupa mintea lui de "presedinte"), ce conteaza ce zice la lege: vrea el mai multi arestati si asa trebuie sa fie...!!! Ca i-o fi lasat tac'so tara mostenire si ea trebuie condusa dupe cum ii crapa intelectul d'lui presedinte! Are si cunostinte temeinice in domeniul bancar !!! Ii invata si pe bancheri cum sa-si conduca afacerile in domeniu. Pai cum altfel.... El le stie pe toate si, normal ca-si permite sa dea "indicatii" pretioase tuturor. De cel mai mic si mai mic prim ministru nu zic nimic. Ca e asa de mic incat nici nu ai ce spune de el. E mic din toate punctele de vedere. Iar restul coalitiei...... Vrajeala! Vai de noi !!! Maaaaare dezamagire toate aceste lucruri care ni se intampla! Bine macar ca vine primavara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu