vineri, 5 noiembrie 2010

Toti oamenii au innebunit !!!!
Sau, eu am inceput sa vorbesc in limba chineza fara sa-mi dau seama macar ?! Tot mai mult constat ca, am inceput sa vorbim, noi intre noi, in paralel. ca si cum am vrea sa ne plimbam impreuna in parc, la brat chiar, dar pe alei diferite. Ii ceream deunazi explicatii unui amic pentru oarece afirmatii pe care le facuse absolut gratuit despre..... si, in loc sa-mi raspunda in concret despre ce era vorba si de ce m-a mintit direct "fatis si in fata", a cotit-o brusc pe "aleea" paralela, comentand cu totul si cu totul altceva, insa in legatura cu subiectul.
Incerc sa-l aduc inapoi langa mine; nimic. O ia iar la goana pe cealalta "alee", ridica si tonul chiar, ca eu sa inteleg exact ca  nu inteleg nimic....
Schimb tactica: incerc sa revenim la punctul zero- "la intrarea in parc"-.Degeaba; deja amicul era teleportat pe "aleea" pe care era el convins ca trebuie sa fie si ca eu accept aexplicatiile cu pricina din "zona" de unde dorea el sa mi le furnizeze.
Eu- capoasa- insist sa primesc explicatii logice, reale si concrete despre minciuna livrata si impachetata gratuit, dar inca neconsumata de mine din motive simple de logica simpla, ba chiar atentionand personajul ca sta de vorba cu mine, persoana cunoscuta, care are ceva experienta in domeniu etc.
Amicul- "vezi, asta e defectul lui" - se supara. Adica, eu nu pricep nimic. El a vrut sa-mi faca numai bine, sa-mi creeze mii si mii de avantaje, iar eu, nerecunoscatoarea si nesimtita in "suspicionez" de minciuna- asta-i culmea-! (Minciuna evidenta de altfel si dovedita ca fiind asa). Dupa care imi tranteste telefonul in nas si gata.
Iar eu,.........am stat......m-am gandit......m-a bufnit rasul....p'orma plansul.....M-a apucat apoi uimirea. Si pe urma am inceput sa-mi pun intrebari: am innebunit eu? El? A dat cineva cu prafuri si ne fac rau? La toti, dar in mod diferit?
Pe scurt- de atunci- ma tot intreb........
?????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu