sâmbătă, 11 decembrie 2010

Bilant 2010...

Bilant 2010 !!!....
Am facut ce-am facut si, am ajuns aproape de sfarsitul acestui an. Ce-am facut? Ce-am realizat? Aproape un mare rahat... Si-au batut altii joc de noi, ne-au facut sa pierdem si ce n-am avut si, inca se zbat sa ne puna la pamant. Au luat si tot au luat:
Din salarii.
Din pensii.
Mai nou de la nou nascuti....
Ma intreb: oare nu-i ajuta imaginatia suficient sa ia ceva si de la morti? (In afara de voturi, bineinteles !)
Sa ia domnule ceva si de la morti; macar pantofii din picioare...
Ca de la noi, astia vii au luat cam tot. Ne-au luat banii, visurile, speranta intr-o viata mai buna, intr-o tara mai buna, dorinta de a lupta, de a munci, de a face copii.... Nu prea mai avem alte sanse. De data asta, cu adevarat, SINGURA SOLUTIE: INC-O REVOLUTIE!
Problema e ca nu avem cu cine o face. Pe net nu merge sa facem vreo razmerita si, mai ales, sa o simta aia care trebuie.
Asa ca, astept sa se intample o minune Dumnezeiasca : de exemplu sa-i iasa bube pe limba domnului presedinte, poate, in felul asta, minte mai putin.
Desi, la stilul lui, e in stare sa scrie mare si tot sa ne zica trei-patru goange de care poimaine sa nu-si aduca aminte.....
Macar atat imi doresc - o atentionare divina...
Doamne ajuta!
Pe vremea impuscatului circula un banc :
 Doi ardeleni la coasa...Unul, cosind: mai Gheo, ai auzit ma, l-au impuscat pe Kenedy ala din America..
Celalalt, dupa 10 minute de gandire : No, vezi mai, ca se poate...
Astept sa se poata si la noi. Inca o data !

2 comentarii:

  1. superb bancul! Si cat despre ceea ce ai scris... ai dreptate, dar acesta e sistemul nostru din pacate

    RăspundețiȘtergere
  2. Da! Blog interesant, dar cam violent. Ma uitam pe vechi postari si mi-am amintit ca ma indemnati sa merg mai departe atunci cand mi-am facut noul blog. Desi aveti dreptate, e bine sa cautati sa va aduceti un zambet in coltul gurii. Un om vesel e mai ferit de necazuri.

    RăspundețiȘtergere