vineri, 3 decembrie 2010

MERGEM INAINTE !!!

MERGEM INAINTE !

Ca inainte era mai bine....
Deja devine o gluma din ce in ce mai amara si mai reala...

Sunt si eu o%cota parte% din"generatia de sacrificiu". CHIAR SUNT.
si ce daca!!!!  cui pasa? pe cine intereseaza?
A venit REVOLUTIA '89-si m-am bucurat- si am participat-si ce daca!!!...aveam 22 de ani. Nu erau nici multi, nici putini. Am tot asteptat tranzitia, iesirea din tranzitie, criza, iesirea din criza, voturi, repetate, ca poate, ca la LOTO, ghicim numarul corect(-n-a fost sa fie...) si am CREZUT
ca va fi bine, oarecum bine cat de cat bine....
Si n-a fost NIMIC.....
Nu e NIMIC....
Ce cred ca va fi?
.....................................................................sa zic?

si noi?
NOI?
cui suntem?

cine are de grija noastra-vreodata?
nu suntem chiar putini si chiar prosti si chiar disperati si chiar dezamagiti si chiar ORFANI.....
astept......poate....provincia.... (eventual/astept la culoare-prietenii stiu de ce:)(. )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu